trefina

Alla inlägg under november 2010

Av Maywie - 7 november 2010 22:20

 

 

               


Nu är klockan alldeles förmycke , strax 22.30 och vi ska ut med hunden och gå kissevarvet och sen sova.  Men det är inget som hindrar att jag fortsätter i morron igen. Godnatt

 I dag 8-11  2010  -6 gr på morronen.

Nu är jag här igen och solen står högt på himlen -1gr i skuggan och jag ska gå förmiddagsvarvet med min "kompis" Bino så det blir till att hålla farten så vi inte fryser och att jag klär mig riktigt , stackars Bino han har bara selen .

  

 

 Nu har vi varit ute och temperaturen var det inget fel på vi hade solen på oss hela tiden och det var jätteskönt. Men det blir väl lagom så skönt i eftermiddag när vi ska gå långpromenad för då har solen börjat dala  men vi måste äta lite lunch först.

 Men inte nog med det nu ska det verkligen bli vinter , i natt lovar väderrapport att ska bli riktigt snöfall, fy för den lede. De har gått ut med en klass 2- varning och  1 - 2 dm snö

 

    

Nä vet ni vad, detta ser inte bra ut, det här vill jag INTE ha.

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards