trefina

Alla inlägg under september 2012

Av Maywie - 21 september 2012 22:11

     


 

 

 

 

                                                  

                        

 

 

Det ser lite spökligt ut det här, vid en badstand, undrar hur länge dessa tallar står så här . Visserligen har de en kil i mitten som går rakt ner i jorden , men ändå.

                                                  

     

 Vi har ju fått ett spöke inne på våran altan. En mycke vacker katt , i mitt tycke, tror han ville åt gråsparvarvarna som vi gott om i häcken. Tänkte jag skulle få en bra bild på den och sen köra ut den härifrån.

 

 Så tog vi en rundtur opp till Oxelösund, först utmed Bråviken och via Nävekvarn. Mycke skog och vackra bondgårdar.

    

 

                                                  
         

  Mycke vacker plantering intill vattnet i Oxelösund, och vänder man ryggen till denna plantering så ser man ut mot havet.

                                                  
        

 

Av Maywie - 4 september 2012 20:43

Som vanligt har jag inte skrivit någonting på tre veckor tror jag. Det har visserligen hänt en hel del men inte har jag det i huvudet nu. Men en sak kommer jag ihåg att vi var på födelsedagskalas  26/8 . Ett av de tre barnbarnsbarn jag fick för ett år sedan fyllde 1 år, Vilken härlig tös, hon är så dockesöt,  Det var ju dags med fika , marängtårta med bananer. Det gick inget bra med skeden så hon åt med händerna istället

 

                      

 

  Hon åt massor med tårta och vad jag förstod så blev det fest en gång till samma dag för hennes farfar , min son, skulle komma också då blev det visst tårta igen.

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards