trefina

Alla inlägg under december 2014

Av Maywie - 7 december 2014 19:33

JAJAJAJAJA, jag vet jag vet jag vet,  men nu är jag här och med nya bilder. Vet inte om jag sagt det förut men jag får samvetskval för att jag inte skrivit något. Kan säga så här, när jag går omkring här hemma  så tänker jag att det och det  ska jag skriva om. Men så har jag så mycke att göra så jag hinner inte med att sitta här och skriva  och skulle jag hinna med så vet jag inte vad jag ska skriva om, huvudet är alldeles tomt.

   Då ser jag ut så här

  eller så här

     

   Denna vackra lilla fjäril, nattfjäril av något slag, såg jag inne en morron, den hade nog kommit in på kvällen innan vi stängde för kvällen. Den ville kanske komma ut igen så tog ett glas och satt över den och så ett papper så den inte kom ur glaset så jag kunde släppa ut den på den färggranna vaxduken på  altanbordet. Där landade den så fint och när den försvann där ifrån är bara den som vet.

   

Mitt handarbete går framåt  fast lite långsamt, det ska bli en lampskärm  med två lika sidor, men när man ser dåligt och fingrarna inte vill som jag vill, då  blir jag elak igen.        Då kan jag sätta mig vid datorn och titta på något som är vackert,      


               Bilder från vårt allrum , från min hörna till Min älslings hörna efter en ommöblering som tog nästan två månader. Även "vår" lilla hund har sin hörna när han ser att vi är samlade alla tre då sover han gott medan vi sitter vid våra datorer.

 Jag ska försöka komma in här lite oftare MEN Orsa lovade inget bestämt heller.








Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards