trefina

Alla inlägg under januari 2016

Av Maywie - 1 januari 2016 12:20

Ja, jag säger då det, nu ska man vänta på trettondagshelgen också, det är jul och nyår och så kommer det en födelsedag dagen före nyårsafton också. Ingen ordning på veckodagarna heller. I dag ska vi äta som vanlig fredag och fredagslunch är köpt risgrynsgröt, glömde köpa den när jag var i butiken. H är tillbaka till butiken för att köpa den, hoppas han kommer ihåg den också. Jag hade tagit fram söndagmaten från frysen, som tur var så hann jag kasta in den i frysen igen. Så tänkte jag i morse att jag skulle lägga lutfisken i vatten tills den ska tillagas , så den blir fastare, Nej det är fredag i dag, det är i morron lutfisken ska läggas i vatten.

 Jag börjar tro att dessa smällare i natt förstörde tankeverksamheten, men det är bara att skaka på huvudet tills alla celler lägger sig tillrätta igen.

Ett gott nytt år iaf.

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards