trefina

Alla inlägg under oktober 2016

Av Maywie - 15 oktober 2016 22:16

Den härliga sommar vi haft har tagit slut, men vilken glädje varar beständig. Med hösten som nu är här så har det blivit kallare. temperaturen ligger på c:a 7-8 grader på dagarna, mulet och blåsigt. Men för den skull stannar jag inte inne som björnen i bur. Vet att jag får stora samvetskval om jag inte går ut och inte är det bra för blodsockret att inte röra på sig.  Om jag inte går ut får jag inte se alla dessa färger som träden bjuder på just nu. Och tänk så mycke annat man ser, gamla träd t.ex som fallit med kala grenar och bildar en figur och andra saker och ting, som när jag ser dem så säger jag: titta där, det där fanns här inte i går. " Jo då" , säger min man, "det har legat här hur länge som helst". Så nog hittar man alltid något nytt ute i naturen.

                                                                             

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards