trefina

Alla inlägg den 13 januari 2018

Av Maywie - 13 januari 2018 22:35

                                  

Nytt år 2018, jag undrar hur det kommer att bli, det har inte börjat bra för mig. Det började igentligen redan julafton . Jag har snubblat lite på mattan i hallen då och då men hållit mig upprätt bara tänkt att desa mattor ska nog bort innan det händer något. Inte förrän julafton 2017 hände det som inte får hända, snubblade på mattan och drog den med mig och dök i golvet som om jag dök i sjön. Tog emot mig med höger armbåge och det blev en väldig stöt opp i axeln och i dag 3 veckor efter så har jag så ont och kan inte lyfta armen högt utan hjälp med den vänstra. Inte nog med det efter en vecka snubblade jag igen på extra fötter till sovsängarna  när jag skulle runda sängen. Tog emot mig med den onda armen, och en ny  stöt.  Lite jobbigt när jag ska skriva här. Nu måste jag nog prata med dem på V.c.  Nu har jag gått en vecka med förkylning, hostar och snorar som bara den, men som tur är så hostar jag inte om nätterna.

 

 Så har jag gått med i instagram efter många om och men, de flesta av mina vänner finns där och sätter in sina bilder, vilket jag saknar på fb. F B är inte som förr, satte in bilder och berättade lite , det gör man inte på instagram. Nu är jag så trött på instagram, så mycke krångel  för att få dit bilder från den förbaskade mobiltelefonen, som man måste fota med först. Mycke bättre med den vanliga kameran, enklare att hämta bilder från dessa mappar  till fb. Men, jag får se kanske jag ber om hjälp med att ta bort instagram, man behöver inte göra som alla andra. 

  


Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards