trefina

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2018

Ett jävla tjat på bloggen om Bloggvärdet

Av Maywie - 30 oktober 2018 16:33

  Jag må inte sätta annan rubrik, helt plötsligt när jag ska blogga så kommer det opp en ruta över alltihopa som säger: Bloggvarde.se  har lagt ner  var vänlig ta bort denna kod Kompiiizzz,  jätte- länge sedan, kanske i början på 2018. Det gick att klicka på ett x så försvann rutan och jag kunde skriva här. Varje gång jag öppnade bloggen eller gick in på någon sida för att läsa vad jag skrivit så kom den förbannade rutan opp och jag klickade bort den. Jag bad min son som bor 20 mil från mig att hjälpa , det skulle han göra nästa gång han kom till oss. Ännu har han inte kommit. Jag skrev till Admin för att få hjälp, men inget svar. För ett par veckor sedan hittade jag ett papper på hur man installerar Bloggvärde, läste först igenom sen följde jag detta och kom fram till en lista där man kunde radera vissa saker. Jag markerade Bloggvärde och tog bort det, sen var det fritt fram att skriva igen uta någon jävla ruta som stör. 

   Nu har vi haft en tid då alla löv färgats och jag tycker det är vackert på promenaderna och solen skiner. Har fotat lite så jag sätter in några bilder. Nu ska jag äta en smörgås och så är det dax att se på tv. 

 

           

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maywie - 13 mars 2022 22:46

Nu är det time för läggdags, när jag äntligen sitter här med min dator, så skulle jag skriva lite också.  Men icke sa nicke. det får bli nästa gång jag sätter mig här. Jag känner mig ganska trött och sängen väntar. Godnatt sov gott. ...

Av Maywie - 30 januari 2022 22:05

Sitter här och fryser, termometern inne visar 24 gr men det blåser genom otäta väggar.  Så är jag hungrig, det blev inget köpt i butiken idag  så promenaden blev bara halvvägs pga att det blåste så förbaskat,  och halkigt så det var bara att gå hem t...

Av Maywie - 29 januari 2022 10:07

Godförmiddag, vi hade tänkt oss en promenad ner till byn, det regnar och är rent allment dålig. Visserligen slipper vi snön, det kan komma lite ibland men försvinner lika fort.  Väldigt dåligt vinterväder så nu längtar efter sommaren.  Jag har ju m...

Av Maywie - 26 december 2021 10:05

      Godmorgon på tredjedag jul, det har blivit ett stort hopp från förra gången jag skrev, så nu tänker jag försöka hålla mig kvar. Ibland faller lusten bort men det ska jag ändra på.  Julafton blev bra med ett besök, tre år sedan vi sågs en...

Av Maywie - 27 november 2021 22:55

Ett tredje försök,   i gårkväll skrev jag en hel del  men bara hälften av det kom med , bilden förstor , kanske det berodde på det eller????. I kväll har jag försökt skriva igen och då kom detta inte in alls. Vad är felet.  Försökt att skriva till ad...

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards