trefina

Alla inlägg den 18 juni 2019

Av Maywie - 18 juni 2019 22:01

               

Nu är det länge sedan jag var här och skrev, och det beror på att jag har varit liksom lite dålig.  Men det var inte det som jag skulle skriva om.  Jag gillar att göra collage, och vill prova här hur det ser ut med en del bilder jag redan har och är gjorda på Picasa.  Nu är det så att Picasa har lagt ner och istället heter det  Från Picasa till Google, men vet inte hur man gör. Får göra som alltid , ringa min äldste son och få honom att ta reda på det, han bruka fixa det mesta. Det finns andra collage på svenska men de verkar vara ganska svåra att förstå. Picasa var ju på engelska men jag lärde mig förstå detta med lite hjälp. Men jag skrev på sökmotorn efter  Collage på svenska och det fanns några men som sagt de är lite svåra och krångliga. men tror att man gör collaget direkt på bloggen.   

Nu får det räcka för i dag , få se om jag kommer att finna något collage att jobba med här. 

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards