trefina

Alla inlägg under december 2020

Av Maywie - 5 december 2020 21:30

Ja, så var det dax att skriva igen och kan då börja med att man skulle egentligen inte ha en dator. Inte nog med att det är uppdateringar både nu och då, när det är färdigt så kommer det opp en ruta om att det och det programmet har ändrats till det bättre för för mig. Hur fasen vet de att jag vill ha det så eller så, de flesta gånger blir det tvärt om, jag klarar inte av att lära mig nya grejer som man ska uppdatera hjärnen med. Så händer det något fel som t.ex för en vecka sen så hade jag inget ljud i datorn.  Klart att jag inte kan kolla i datorn hur ljudet kan komma igen så min man skulle försöka. men gick åt ......  inget ljud ingen bild . vi blev båda LEDSNA så det förslog. men så småningom kom den igång och även ljudet också. Men ändå blev jag tvungen att ringa till min datorhjälp för hitta andra grejer som försvann för ny installation. Här kan jag skriva hur mycket som helst om hur mycket en dator kan ställa till med , men nu tar jag något annat att skriva om.

   

  Vi har en ekorre som kommer fram till vår alltan  varje morron när jag fyllt på i fågelhuset med solrosfrön så det är klart han skulle vara med här i bloggen , men det fick bli en hämtad bild från nätet

     I morron är det andra adventsöndagen, glömde sätta in den första så nu kommer båda söndagarna  istället, ha en trevligadvent

                    En trevlig andra advent önskar jag alla

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards