trefina

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Maywie - 14 oktober 2011 13:56

Håller man ögonen på backen när man är ute på promenad så ser man många kryp som inte räds trafiken. 27/9 var vi och tittade på en båtupplag , en marina, och på den fina vägen dit såg jag en kopparorm som låg på det solvarma gruset och solade sig , klart att kameran var med. Ormrädd är jag också men en bild skulle jag ha. Bara en kopparorm


    

 Och en lurvig sak som redan hade vinterpälsen på sig.



               Är det månne ett kryp också?


Dessa småkryp är väl egentligen inget att vara rädd för, det finns ju dom som är MYCKE större. Men dom får jag väl aldrig se och det är väl tur för då dör jag nog. Men jag har kameran i beredskap.


Strax ska vi åka till mitt barnbarn Johan och hälsa på och gratta hans Frida som fyllde år i veckan och hälsa på deras dottet Evangeline som nu är 7 veckor  gammal. Vi ska  bara vänta på min son från Stockholm som ska dit också. Han har ju blivit farfar två gånger på 2 månader,  häftigt. Och jag gammelfarmor  igen , tre stycken på 3 månader.

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards