trefina

Alla inlägg den 15 januari 2017

Av Maywie - 15 januari 2017 21:30

        Så var det dags igen, och det är nytt år, 80 har jag fyllt och blivit firad. Men än hänger jag med, fast ibland blir  det långa mellanrum i skrivandet. Det brukar sägas att man ska använda sig av fantasin men när fantasin tryter, vad gör man då.  Som jag sagt många gånger att jag har inte tid med det och det och det, för jag har det och det och det att göra.  Påbörjar jag något så är tiden ute för det dax att göra något annat.

Nu ska jag jag inte sitta här och beklaga mig, När jag skrev senast var den 15 oktober 2016, och nu är det 15 januari 2017.   Det har blivit vinter med snö men den är på väg tillbaka och temperaturen har farit opp och ner. I dag har i alla fall solen skinit så pass att  en del isiga ställen har det blivi smälltvatten, man fick se opp så man inte halkade på dessa fläckar. Vi tog en en och en halv timmes promenad, men det behövdes efter allt man stoppat i sig vi helgerna.

 Så har vi plockat bort julen och det blir viss aldrig färdigt. jag försöker göra om lite så det blir lite annorlunda med prydnassakerna. De kan ju inte stå lika som före julen år efter år, gardinerna är bytta . Får se om de ska sitta oppe till nästa jul eller om det blir byte till midsommar.


                                            

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards