trefina

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Maywie - 14 januari 2011 17:04

           Om promenader vore så bra som dom påstår..... så skulle brevbäraren vara praktiskt taget odödlig    

  

Valen simmar hela dagen, äter bara fisk , dricker bara vatten

och den är fet.        

   

 Kaninen springer och hoppar, men den lever  bara i ungefär fem år     

 

Sköldpaddan springer inte, hoppar inte, kommer alltid sist, rör sig knappt och lever i  etthundrafemtio år!!

 

                                        

                                

                                        SLUTSATS

                            

                            Ingen mer träning och motion !

Av Maywie - 14 januari 2011 14:45

   Så var det slut med det roliga, att gå med rollatorn. Var till ortopeden i den 13:e jan, gipset på mitt ben togs bort och benet såg imte så värst trevligt ut. Gått med det skiten i sju veckor och hur tror ni huden ser ut, ska inte beskriva det för det var bara badas när jag kom hem och smörjas in med en bra  hudsalva. Så säger den där dr:n att jag inte fick använda rollatorn utan måste ha TVÅ kryckor, det blir hur jobbigt som helst för armarna, men det skiter väl han i. Men jag har varit ute på en promenad i dag med TVÅ kryckor och det gick kanska så bra men lite oroligt eftersom jag inte hade något stöd av gips, det fixar sig nog.  Det ska lyckas, som tanten sa när hon plockade loppor med tårna.  

 

               

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards