trefina

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Maywie - 12 juli 2011 22:17

 Detta med mobiler förstår jag inte det gick ju bra förr utan dom och långt före den vanliga telefonen gick det också bra. Lika så med den den här datorn. innan den kom till satt man och broderade både tavlor och dukar och man virkade och stickade. Vad gör man i dag, jo sitter som en stamp vid datorn och ska ha både det och det andra, för det kan vara roligt att ha. men jag har INTE facebook  för det var INTE roligt. Tillbaka till mobiltelefonen, köpte en ny telefon för två år sen, var tvungen att ha den dessa två år med en pott på etthundra kronor som betalades in varje månad med räkningen. Så fick jag hålla koll på summan så jag inte ringde för mer än dessa hundra kronor, och ringa opp de pengarna annars skänkte jag dem till teleföretaget, höll mig med 320 ;- / mån i två år , kanse en tia mer ett par gånger, 3860:- på ett år. Det blev en dyr telefon och vad jag var tvungen att ringa. Nu har jag en telefon som är fullt fungerande att ringa på och svara på och tror att jag kan skicka sms också, om det nu skulle vara nödvändigt. Den kostar mig inte mer än vad jag laddar opp den med  för summa, och ändå får lite bonuspengar vid var laddning några gånger framöver. KONTANTKORT alltså.

  Det enda jag behöver göra nu är att lämna ut mitt nya mobilnummer  till de som måste ha det

Presentation


trefina

Välkommen till min sida

trefina

trefina

2 besvarade frågor

Klocka

Väder i Norrköping

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards